Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23921
Назва: Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників
Автори: Міщиха, Лариса Петрівна
Ключові слова: емоції
інтелект
емоційний інтелект
старшокласники
розвиток
арт-терапія
психолого-педагогічний супровід
Дата публікації: 2020
Видавництво: Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. К.: Видавництво «Фенікс»
Серія/номер: Т. ХІІ. Психологія творчості. Вип. 27. С. 185-192.;
Короткий огляд (реферат): У статті проводиться аналіз феномену «емоційний інтелект» шляхом безпосереднього розгляду його складових та інтерпретації в царині психологічної науки. Автор виводить своє розуміння вищезгаданого феномену. Пропонується програма психолого-педагогічного супроводу розвитку емоційного інтелекту особистості старшого шкільного віку. Окреслюються структурні складові програми (теоретична й практична), де акцент робиться на засобах арт-терапевтичного впливу. Наголошується, що психологопедагогічний супровід має охоплювати всі аспекти життєдіяльності школяра, зокрема: сімейне оточення, педагогічний колектив, в тому числі роботу психолога, як і мотивацію самого школяра до саморозвитку та самоосвіти. Вагому частку складають і психологопедагогічні умови розвитку емоційного інтелекту старшокласників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23921
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Емоційний інтелект (2).docx47.6 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.