Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23921| Назва: | Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників |
| Автори: | Міщиха, Лариса Петрівна |
| Ключові слова: | емоції інтелект емоційний інтелект старшокласники розвиток арт-терапія психолого-педагогічний супровід |
| Дата публікації: | 2020 |
| Видавництво: | Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. К.: Видавництво «Фенікс» |
| Серія/номер: | Т. ХІІ. Психологія творчості. Вип. 27. С. 185-192.; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проводиться аналіз феномену «емоційний інтелект» шляхом безпосереднього розгляду його складових та інтерпретації в царині психологічної науки. Автор виводить своє розуміння вищезгаданого феномену. Пропонується програма психолого-педагогічного супроводу розвитку емоційного інтелекту особистості старшого шкільного віку. Окреслюються структурні складові програми (теоретична й практична), де акцент робиться на засобах арт-терапевтичного впливу. Наголошується, що психологопедагогічний супровід має охоплювати всі аспекти життєдіяльності школяра, зокрема: сімейне оточення, педагогічний колектив, в тому числі роботу психолога, як і мотивацію самого школяра до саморозвитку та самоосвіти. Вагому частку складають і психологопедагогічні умови розвитку емоційного інтелекту старшокласників. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23921 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФП) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Емоційний інтелект (2).docx | 47.6 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.