Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіщиха, Лариса Петрівна-
dc.date.accessioned2025-11-06T09:16:51Z-
dc.date.available2025-11-06T09:16:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23921-
dc.description.abstractУ статті проводиться аналіз феномену «емоційний інтелект» шляхом безпосереднього розгляду його складових та інтерпретації в царині психологічної науки. Автор виводить своє розуміння вищезгаданого феномену. Пропонується програма психолого-педагогічного супроводу розвитку емоційного інтелекту особистості старшого шкільного віку. Окреслюються структурні складові програми (теоретична й практична), де акцент робиться на засобах арт-терапевтичного впливу. Наголошується, що психологопедагогічний супровід має охоплювати всі аспекти життєдіяльності школяра, зокрема: сімейне оточення, педагогічний колектив, в тому числі роботу психолога, як і мотивацію самого школяра до саморозвитку та самоосвіти. Вагому частку складають і психологопедагогічні умови розвитку емоційного інтелекту старшокласників.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. К.: Видавництво «Фенікс»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТ. ХІІ. Психологія творчості. Вип. 27. С. 185-192.;-
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectарт-терапіяuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Емоційний інтелект (2).docx47.6 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.