Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23921
Title: Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників
Authors: Міщиха, Лариса Петрівна
Keywords: емоції
інтелект
емоційний інтелект
старшокласники
розвиток
арт-терапія
психолого-педагогічний супровід
Issue Date: 2020
Publisher: Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. К.: Видавництво «Фенікс»
Series/Report no.: Т. ХІІ. Психологія творчості. Вип. 27. С. 185-192.;
Abstract: У статті проводиться аналіз феномену «емоційний інтелект» шляхом безпосереднього розгляду його складових та інтерпретації в царині психологічної науки. Автор виводить своє розуміння вищезгаданого феномену. Пропонується програма психолого-педагогічного супроводу розвитку емоційного інтелекту особистості старшого шкільного віку. Окреслюються структурні складові програми (теоретична й практична), де акцент робиться на засобах арт-терапевтичного впливу. Наголошується, що психологопедагогічний супровід має охоплювати всі аспекти життєдіяльності школяра, зокрема: сімейне оточення, педагогічний колектив, в тому числі роботу психолога, як і мотивацію самого школяра до саморозвитку та самоосвіти. Вагому частку складають і психологопедагогічні умови розвитку емоційного інтелекту старшокласників.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23921
Appears in Collections:Статті та тези (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Емоційний інтелект (2).docx47.6 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.