Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23921| Title: | Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників |
| Authors: | Міщиха, Лариса Петрівна |
| Keywords: | емоції інтелект емоційний інтелект старшокласники розвиток арт-терапія психолого-педагогічний супровід |
| Issue Date: | 2020 |
| Publisher: | Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. К.: Видавництво «Фенікс» |
| Series/Report no.: | Т. ХІІ. Психологія творчості. Вип. 27. С. 185-192.; |
| Abstract: | У статті проводиться аналіз феномену «емоційний інтелект» шляхом безпосереднього розгляду його складових та інтерпретації в царині психологічної науки. Автор виводить своє розуміння вищезгаданого феномену. Пропонується програма психолого-педагогічного супроводу розвитку емоційного інтелекту особистості старшого шкільного віку. Окреслюються структурні складові програми (теоретична й практична), де акцент робиться на засобах арт-терапевтичного впливу. Наголошується, що психологопедагогічний супровід має охоплювати всі аспекти життєдіяльності школяра, зокрема: сімейне оточення, педагогічний колектив, в тому числі роботу психолога, як і мотивацію самого школяра до саморозвитку та самоосвіти. Вагому частку складають і психологопедагогічні умови розвитку емоційного інтелекту старшокласників. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23921 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ФП) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Емоційний інтелект (2).docx | 47.6 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.