Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23467
Назва: | Техніки формувального оцінювання під час вивчення інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" у 5 класі |
Автори: | Бринська, Н. Д. |
Ключові слова: | Пізнаємо природу Нова українська школа формувальне оцінювання навчальне заняття |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Бринська Н. Д. Техніки формувального оцінювання під час вивчення інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" у 5 класі. – Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 65 с. |
Короткий огляд (реферат): | Робота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження та апробації технік формувального оцінювання на заняттях інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» у 5 класі. Розглянуто формувальне оцінювання та його роль у навчальному процесі. Здійснено опис вибірки та збір даних, аналіз ефективності використання технік формувального оцінювання, порівняння традиційного та формувального оцінювання. Запропоновано рекомендації для вчителів щодо використання технік формувального оцінювання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23467 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бринська_Луцась.pdf | 2.35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.