Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23467
Назва: Техніки формувального оцінювання під час вивчення інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" у 5 класі
Автори: Бринська, Н. Д.
Ключові слова: Пізнаємо природу
Нова українська школа
формувальне оцінювання
навчальне заняття
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Бринська Н. Д. Техніки формувального оцінювання під час вивчення інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" у 5 класі. – Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 65 с.
Короткий огляд (реферат): Робота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження та апробації технік формувального оцінювання на заняттях інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» у 5 класі. Розглянуто формувальне оцінювання та його роль у навчальному процесі. Здійснено опис вибірки та збір даних, аналіз ефективності використання технік формувального оцінювання, порівняння традиційного та формувального оцінювання. Запропоновано рекомендації для вчителів щодо використання технік формувального оцінювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23467
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бринська_Луцась.pdf2.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.