Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБринська, Н. Д.-
dc.date.accessioned2025-09-25T11:46:03Z-
dc.date.available2025-09-25T11:46:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБринська Н. Д. Техніки формувального оцінювання під час вивчення інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" у 5 класі. – Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23467-
dc.description.abstractРобота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження та апробації технік формувального оцінювання на заняттях інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» у 5 класі. Розглянуто формувальне оцінювання та його роль у навчальному процесі. Здійснено опис вибірки та збір даних, аналіз ефективності використання технік формувального оцінювання, порівняння традиційного та формувального оцінювання. Запропоновано рекомендації для вчителів щодо використання технік формувального оцінювання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectПізнаємо природуuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectформувальне оцінюванняuk_UA
dc.subjectнавчальне заняттяuk_UA
dc.titleТехніки формувального оцінювання під час вивчення інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" у 5 класіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бринська_Луцась.pdf2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.