Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23467
Title: Техніки формувального оцінювання під час вивчення інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" у 5 класі
Authors: Бринська, Н. Д.
Keywords: Пізнаємо природу
Нова українська школа
формувальне оцінювання
навчальне заняття
Issue Date: 2023
Citation: Бринська Н. Д. Техніки формувального оцінювання під час вивчення інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" у 5 класі. – Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 65 с.
Abstract: Робота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження та апробації технік формувального оцінювання на заняттях інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» у 5 класі. Розглянуто формувальне оцінювання та його роль у навчальному процесі. Здійснено опис вибірки та збір даних, аналіз ефективності використання технік формувального оцінювання, порівняння традиційного та формувального оцінювання. Запропоновано рекомендації для вчителів щодо використання технік формувального оцінювання.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23467
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бринська_Луцась.pdf2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.