Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23301
Назва: Формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни (на прикладі вивчення діяльності Фонду Сергія Притули)
Автори: Павлишин, Соломія Русланівна
Ключові слова: еономічна компетентність, фінансова грамотність, економічна освіта, шкільна освіта, загальна середня освіта, освітній процес, воєнний стан, війна в Україні, волонтерська діяльність, Фонд Сергія Притули, кейс-метод, проєктне навчання, міжпредметна інтеграція, громадянська свідомість, соціальна відповідальність, національно-патріотичне виховання, критичне мислення, інноваційні освітні практики, освітні стратегії, неформальна освіта, сучасні педагогічні технології, практико-орієнтоване навчання, рольові моделі, суспільствознавчі дисципліни, актуалізація навчального змісту.
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Павлишин С.Р. Формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни (на прикладі вивчення діяльності Фонду Сергія Притули). Івано-Франківськ, 2025. 110 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі здійснено ґрунтовне та всебічне висвітлення теоретичних і практичних засад формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни. Досліджено можливості залучення прикладів сучасної волонтерської та благодійної діяльності, зокрема на прикладі Фонду Сергія Притули, як ефективного інструменту громадянського та економічного виховання молоді. В роботі проаналізовано сутність економічної компетентності, її складники та освітні шляхи формування в шкільному середовищі в кризових умовах. Простежено шляхи інтеграції економічних знань у зміст навчальних предметів, зокрема історії, громадянської освіти та географії. Систематизовано сучасні методики, засоби та підходи до викладання з акцентом на реальні кейси з волонтерського середовища, а також охарактеризовано міжпредметні можливості для формування компетентностей учнів, здатних мислити економічно, діяти соціально відповідально та критично оцінювати фінансові та суспільні процеси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23301
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павлишин_Міщук.pdf2.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.