Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23301
Назва: | Формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни (на прикладі вивчення діяльності Фонду Сергія Притули) |
Автори: | Павлишин, Соломія Русланівна |
Ключові слова: | еономічна компетентність, фінансова грамотність, економічна освіта, шкільна освіта, загальна середня освіта, освітній процес, воєнний стан, війна в Україні, волонтерська діяльність, Фонд Сергія Притули, кейс-метод, проєктне навчання, міжпредметна інтеграція, громадянська свідомість, соціальна відповідальність, національно-патріотичне виховання, критичне мислення, інноваційні освітні практики, освітні стратегії, неформальна освіта, сучасні педагогічні технології, практико-орієнтоване навчання, рольові моделі, суспільствознавчі дисципліни, актуалізація навчального змісту. |
Дата публікації: | чер-2025 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Павлишин С.Р. Формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни (на прикладі вивчення діяльності Фонду Сергія Притули). Івано-Франківськ, 2025. 110 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дипломній роботі здійснено ґрунтовне та всебічне висвітлення теоретичних і практичних засад формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни. Досліджено можливості залучення прикладів сучасної волонтерської та благодійної діяльності, зокрема на прикладі Фонду Сергія Притули, як ефективного інструменту громадянського та економічного виховання молоді. В роботі проаналізовано сутність економічної компетентності, її складники та освітні шляхи формування в шкільному середовищі в кризових умовах. Простежено шляхи інтеграції економічних знань у зміст навчальних предметів, зокрема історії, громадянської освіти та географії. Систематизовано сучасні методики, засоби та підходи до викладання з акцентом на реальні кейси з волонтерського середовища, а також охарактеризовано міжпредметні можливості для формування компетентностей учнів, здатних мислити економічно, діяти соціально відповідально та критично оцінювати фінансові та суспільні процеси. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23301 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Павлишин_Міщук.pdf | 2.89 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.