Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23301
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлишин, Соломія Русланівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-28T11:32:53Z | - |
dc.date.available | 2025-08-28T11:32:53Z | - |
dc.date.issued | 2025-06 | - |
dc.identifier.citation | Павлишин С.Р. Формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни (на прикладі вивчення діяльності Фонду Сергія Притули). Івано-Франківськ, 2025. 110 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23301 | - |
dc.description.abstract | У дипломній роботі здійснено ґрунтовне та всебічне висвітлення теоретичних і практичних засад формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни. Досліджено можливості залучення прикладів сучасної волонтерської та благодійної діяльності, зокрема на прикладі Фонду Сергія Притули, як ефективного інструменту громадянського та економічного виховання молоді. В роботі проаналізовано сутність економічної компетентності, її складники та освітні шляхи формування в шкільному середовищі в кризових умовах. Простежено шляхи інтеграції економічних знань у зміст навчальних предметів, зокрема історії, громадянської освіти та географії. Систематизовано сучасні методики, засоби та підходи до викладання з акцентом на реальні кейси з волонтерського середовища, а також охарактеризовано міжпредметні можливості для формування компетентностей учнів, здатних мислити економічно, діяти соціально відповідально та критично оцінювати фінансові та суспільні процеси. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | еономічна компетентність, фінансова грамотність, економічна освіта, шкільна освіта, загальна середня освіта, освітній процес, воєнний стан, війна в Україні, волонтерська діяльність, Фонд Сергія Притули, кейс-метод, проєктне навчання, міжпредметна інтеграція, громадянська свідомість, соціальна відповідальність, національно-патріотичне виховання, критичне мислення, інноваційні освітні практики, освітні стратегії, неформальна освіта, сучасні педагогічні технології, практико-орієнтоване навчання, рольові моделі, суспільствознавчі дисципліни, актуалізація навчального змісту. | uk_UA |
dc.title | Формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни (на прикладі вивчення діяльності Фонду Сергія Притули) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Павлишин_Міщук.pdf | 2.89 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.