Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23301
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлишин, Соломія Русланівна-
dc.date.accessioned2025-08-28T11:32:53Z-
dc.date.available2025-08-28T11:32:53Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationПавлишин С.Р. Формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни (на прикладі вивчення діяльності Фонду Сергія Притули). Івано-Франківськ, 2025. 110 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23301-
dc.description.abstractУ дипломній роботі здійснено ґрунтовне та всебічне висвітлення теоретичних і практичних засад формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни. Досліджено можливості залучення прикладів сучасної волонтерської та благодійної діяльності, зокрема на прикладі Фонду Сергія Притули, як ефективного інструменту громадянського та економічного виховання молоді. В роботі проаналізовано сутність економічної компетентності, її складники та освітні шляхи формування в шкільному середовищі в кризових умовах. Простежено шляхи інтеграції економічних знань у зміст навчальних предметів, зокрема історії, громадянської освіти та географії. Систематизовано сучасні методики, засоби та підходи до викладання з акцентом на реальні кейси з волонтерського середовища, а також охарактеризовано міжпредметні можливості для формування компетентностей учнів, здатних мислити економічно, діяти соціально відповідально та критично оцінювати фінансові та суспільні процеси.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectеономічна компетентність, фінансова грамотність, економічна освіта, шкільна освіта, загальна середня освіта, освітній процес, воєнний стан, війна в Україні, волонтерська діяльність, Фонд Сергія Притули, кейс-метод, проєктне навчання, міжпредметна інтеграція, громадянська свідомість, соціальна відповідальність, національно-патріотичне виховання, критичне мислення, інноваційні освітні практики, освітні стратегії, неформальна освіта, сучасні педагогічні технології, практико-орієнтоване навчання, рольові моделі, суспільствознавчі дисципліни, актуалізація навчального змісту.uk_UA
dc.titleФормування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни (на прикладі вивчення діяльності Фонду Сергія Притули)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павлишин_Міщук.pdf2.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.