Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23301
Title: | Формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни (на прикладі вивчення діяльності Фонду Сергія Притули) |
Authors: | Павлишин, Соломія Русланівна |
Keywords: | еономічна компетентність, фінансова грамотність, економічна освіта, шкільна освіта, загальна середня освіта, освітній процес, воєнний стан, війна в Україні, волонтерська діяльність, Фонд Сергія Притули, кейс-метод, проєктне навчання, міжпредметна інтеграція, громадянська свідомість, соціальна відповідальність, національно-патріотичне виховання, критичне мислення, інноваційні освітні практики, освітні стратегії, неформальна освіта, сучасні педагогічні технології, практико-орієнтоване навчання, рольові моделі, суспільствознавчі дисципліни, актуалізація навчального змісту. |
Issue Date: | Jun-2025 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Павлишин С.Р. Формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни (на прикладі вивчення діяльності Фонду Сергія Притули). Івано-Франківськ, 2025. 110 с. |
Abstract: | У дипломній роботі здійснено ґрунтовне та всебічне висвітлення теоретичних і практичних засад формування економічної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти в умовах війни. Досліджено можливості залучення прикладів сучасної волонтерської та благодійної діяльності, зокрема на прикладі Фонду Сергія Притули, як ефективного інструменту громадянського та економічного виховання молоді. В роботі проаналізовано сутність економічної компетентності, її складники та освітні шляхи формування в шкільному середовищі в кризових умовах. Простежено шляхи інтеграції економічних знань у зміст навчальних предметів, зокрема історії, громадянської освіти та географії. Систематизовано сучасні методики, засоби та підходи до викладання з акцентом на реальні кейси з волонтерського середовища, а також охарактеризовано міжпредметні можливості для формування компетентностей учнів, здатних мислити економічно, діяти соціально відповідально та критично оцінювати фінансові та суспільні процеси. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23301 |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Павлишин_Міщук.pdf | 2.89 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.