Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23057
Назва: Теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти
Інші назви: THEORETICAL APPROACHES TO EDUCATING PATRIOTIC VALUESIN FUTURE TEACHERS IN THE CONDITIONS OF DIGITAL TRANSFORMATION OF HIGHER EDUCATION
Автори: Бєрєснєва, Ксенія
Ключові слова: теоретичні підходи
виховання патріотичних цінностей
цифровізація
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Бєрєснєва К. Теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.91-94
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти, а саме компетентністний, діяльнісний, соціокультурний та особистісно-зорієнтований. Висвітлено важливість інтеграції цифрових технологій у освітній процес для підвищення ефективності виховання національної свідомості, громадянської відповідальності та культурної ідентичності майбутніх педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23057
Розташовується у зібраннях:Т. 59, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бєрєснєва.pdf392.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.