Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23057| Назва: | Теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти |
| Інші назви: | THEORETICAL APPROACHES TO EDUCATING PATRIOTIC VALUESIN FUTURE TEACHERS IN THE CONDITIONS OF DIGITAL TRANSFORMATION OF HIGHER EDUCATION |
| Автори: | Бєрєснєва, Ксенія |
| Ключові слова: | теоретичні підходи виховання патріотичних цінностей цифровізація заклад вищої освіти |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Бібліографічний опис: | Бєрєснєва К. Теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.91-94 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти, а саме компетентністний, діяльнісний, соціокультурний та особистісно-зорієнтований. Висвітлено важливість інтеграції цифрових технологій у освітній процес для підвищення ефективності виховання національної свідомості, громадянської відповідальності та культурної ідентичності майбутніх педагогів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23057 |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 59, № 2 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Бєрєснєва.pdf | 392.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.