Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєрєснєва, Ксенія-
dc.date.accessioned2025-05-29T08:21:30Z-
dc.date.available2025-05-29T08:21:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБєрєснєва К. Теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.91-94uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23057-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти, а саме компетентністний, діяльнісний, соціокультурний та особистісно-зорієнтований. Висвітлено важливість інтеграції цифрових технологій у освітній процес для підвищення ефективності виховання національної свідомості, громадянської відповідальності та культурної ідентичності майбутніх педагогів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectтеоретичні підходиuk_UA
dc.subjectвиховання патріотичних цінностейuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleТеоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeTHEORETICAL APPROACHES TO EDUCATING PATRIOTIC VALUESIN FUTURE TEACHERS IN THE CONDITIONS OF DIGITAL TRANSFORMATION OF HIGHER EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 59, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бєрєснєва.pdf392.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.