Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23057
Title: | Теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти |
Other Titles: | THEORETICAL APPROACHES TO EDUCATING PATRIOTIC VALUESIN FUTURE TEACHERS IN THE CONDITIONS OF DIGITAL TRANSFORMATION OF HIGHER EDUCATION |
Authors: | Бєрєснєва, Ксенія |
Keywords: | теоретичні підходи виховання патріотичних цінностей цифровізація заклад вищої освіти |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Бєрєснєва К. Теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.91-94 |
Abstract: | У статті розглядаються теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти, а саме компетентністний, діяльнісний, соціокультурний та особистісно-зорієнтований. Висвітлено важливість інтеграції цифрових технологій у освітній процес для підвищення ефективності виховання національної свідомості, громадянської відповідальності та культурної ідентичності майбутніх педагогів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23057 |
Appears in Collections: | Т. 59, № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бєрєснєва.pdf | 392.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.