Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/11695| Title: | Розвиток діагностичних умінь учителів початкової школи у процесі розв’язування навчально-професійних ситуацій |
| Authors: | Кіліченко, Оксана Іванівна |
| Keywords: | діагностика навчального процесу, діагностичні уміння вчителя, навчально-професійні ситуації, етапи розв’язання. |
| Issue Date: | 2016 |
| Citation: | Кіліченко О.І. Розвиток діагностичних умінь учителів початкової школи у процесі розв’язування навчально-професійних ситуацій. Обрії : наук.-пед.журн. Івано-Франківськ, 2016. № 1(42). С.48-51. |
| Abstract: | У статті обґрунтовано необхідність розвитку діагностичних умінь учителів початкової школи через розв’язання навчально-професійних ситуацій. Автор конкретизує роль діагностичної діяльності в процесі організації навчання в початковій школі, визначає поняття та класифікацію діагностичних професійних умінь, розглядає дефініцію «навчально-професійні ситуації» та показує основні шляхи їх розв’язання. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/11695 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Kilichenko діагн.docx | 37.23 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.