Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2826| Назва: | Ескізи до огляду української інструментальної музики останньої третини ХХ ст.: цикли п’єс, сонати |
| Автори: | Рудик, Марина Миколаївна |
| Ключові слова: | прелюдія, постлюдія, соната, інструментальний цикл, національна образність |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка / серія «Мистецтвознавство» / -№ 2 |
| Короткий огляд (реферат): | Нові композиторські техніки, увійшовши в простір українського музичного мислення, спричинили рефлексію не тільки над стилістикою, а й над семантичним підґрунтям багатьох жанрів. У статті досліджуються особливості трактування жанрів, які пов’язані із закономірностями класичного і романтичного мислення, але концепційно переосмислених внаслідок впливів авангардного і постмодерного дискурсів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2826 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ННІМ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2903.pdf | 206.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.