Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2826Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Рудик, Марина Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-03-30T09:53:49Z | - |
| dc.date.available | 2020-03-30T09:53:49Z | - |
| dc.date.issued | 2012 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2826 | - |
| dc.description.abstract | Нові композиторські техніки, увійшовши в простір українського музичного мислення, спричинили рефлексію не тільки над стилістикою, а й над семантичним підґрунтям багатьох жанрів. У статті досліджуються особливості трактування жанрів, які пов’язані із закономірностями класичного і романтичного мислення, але концепційно переосмислених внаслідок впливів авангардного і постмодерного дискурсів. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка / серія «Мистецтвознавство» / -№ 2 | uk_UA |
| dc.subject | прелюдія, постлюдія, соната, інструментальний цикл, національна образність | uk_UA |
| dc.title | Ескізи до огляду української інструментальної музики останньої третини ХХ ст.: цикли п’єс, сонати | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ННІМ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2903.pdf | 206.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.