Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23928
Назва: Значення логоритміки в роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення
Автори: Боднар, Іванна
Кудярська, Тетяна Романівна
Ключові слова: логоритміка
тяжкі порушення мовлення
корекція мовлення
мовленнєвий розвиток
корекційна робота
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Боднар І., Кудярська Т.. Значення логоритміки в роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. Дошкільна та спеціальна освіта в умовах модернізації: проблеми, інновації, перспективи: збірник матеріалів Всеукраїнської студентської конференції. 30 травня 2025 р. (електронне видання) укладачі Н.В.Захарасевич, М.В.Матішак; За заг. ред. Л.О. Мацук. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2025. С. 149-151.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено ефективність логоритміки як методу корекції мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Розглянуто основні механізми впливу логоритмічних вправ на мовленнєвий розвиток, когнітивні процеси та психоемоційний стан дітей. Проведено аналіз наукових підходів до логоритміки, визначено її ключові принципи та особливості застосування в практиці логопедичної роботи. Проведено аналіз досліджень, які підтверджують позитивний вплив логоритміки на формування мовленнєвих навичок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23928
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Збірник тез конференції_студентська-149-151.pdf316.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.