Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23928Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Боднар, Іванна | - |
| dc.contributor.author | Кудярська, Тетяна Романівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-10T08:29:53Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-10T08:29:53Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Боднар І., Кудярська Т.. Значення логоритміки в роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. Дошкільна та спеціальна освіта в умовах модернізації: проблеми, інновації, перспективи: збірник матеріалів Всеукраїнської студентської конференції. 30 травня 2025 р. (електронне видання) укладачі Н.В.Захарасевич, М.В.Матішак; За заг. ред. Л.О. Мацук. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2025. С. 149-151. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23928 | - |
| dc.description.abstract | У статті досліджено ефективність логоритміки як методу корекції мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Розглянуто основні механізми впливу логоритмічних вправ на мовленнєвий розвиток, когнітивні процеси та психоемоційний стан дітей. Проведено аналіз наукових підходів до логоритміки, визначено її ключові принципи та особливості застосування в практиці логопедичної роботи. Проведено аналіз досліджень, які підтверджують позитивний вплив логоритміки на формування мовленнєвих навичок. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | логоритміка | uk_UA |
| dc.subject | тяжкі порушення мовлення | uk_UA |
| dc.subject | корекція мовлення | uk_UA |
| dc.subject | мовленнєвий розвиток | uk_UA |
| dc.subject | корекційна робота | uk_UA |
| dc.title | Значення логоритміки в роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2025_Збірник тез конференції_студентська-149-151.pdf | 316.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.