Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.contributor.authorКудярська, Тетяна Романівна-
dc.date.accessioned2025-11-10T08:29:53Z-
dc.date.available2025-11-10T08:29:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБоднар І., Кудярська Т.. Значення логоритміки в роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. Дошкільна та спеціальна освіта в умовах модернізації: проблеми, інновації, перспективи: збірник матеріалів Всеукраїнської студентської конференції. 30 травня 2025 р. (електронне видання) укладачі Н.В.Захарасевич, М.В.Матішак; За заг. ред. Л.О. Мацук. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2025. С. 149-151.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23928-
dc.description.abstractУ статті досліджено ефективність логоритміки як методу корекції мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Розглянуто основні механізми впливу логоритмічних вправ на мовленнєвий розвиток, когнітивні процеси та психоемоційний стан дітей. Проведено аналіз наукових підходів до логоритміки, визначено її ключові принципи та особливості застосування в практиці логопедичної роботи. Проведено аналіз досліджень, які підтверджують позитивний вплив логоритміки на формування мовленнєвих навичок.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectлогоритмікаuk_UA
dc.subjectтяжкі порушення мовленняuk_UA
dc.subjectкорекція мовленняuk_UA
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk_UA
dc.subjectкорекційна роботаuk_UA
dc.titleЗначення логоритміки в роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Збірник тез конференції_студентська-149-151.pdf316.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.