Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23928
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.contributor.authorКудярська, Тетяна Романівна-
dc.date.accessioned2025-11-10T08:29:53Z-
dc.date.available2025-11-10T08:29:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБоднар І., Кудярська Т.. Значення логоритміки в роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. Дошкільна та спеціальна освіта в умовах модернізації: проблеми, інновації, перспективи: збірник матеріалів Всеукраїнської студентської конференції. 30 травня 2025 р. (електронне видання) укладачі Н.В.Захарасевич, М.В.Матішак; За заг. ред. Л.О. Мацук. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2025. С. 149-151.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23928-
dc.description.abstractУ статті досліджено ефективність логоритміки як методу корекції мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Розглянуто основні механізми впливу логоритмічних вправ на мовленнєвий розвиток, когнітивні процеси та психоемоційний стан дітей. Проведено аналіз наукових підходів до логоритміки, визначено її ключові принципи та особливості застосування в практиці логопедичної роботи. Проведено аналіз досліджень, які підтверджують позитивний вплив логоритміки на формування мовленнєвих навичок.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectлогоритмікаuk_UA
dc.subjectтяжкі порушення мовленняuk_UA
dc.subjectкорекція мовленняuk_UA
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk_UA
dc.subjectкорекційна роботаuk_UA
dc.titleЗначення логоритміки в роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025_Збірник тез конференції_студентська-149-151.pdf316.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.