Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23568
Назва: «Персоналізована освіта починається зі стосунків: теоретичні та дослідницькі аспекти динаміки вчитель–учень»
Інші назви: Personalised Education Starts with Relationship: Theoretical and Research Insights into the Teacher-Student Dynamic
Автори: Коласа, Даґмара
Сайдак-Бурська, Анна
Ключові слова: персоналізована освіта
академічна дидактика
індивідуалізація
особистісно орієнтоване навчання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Карпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Коласа Д. «Персоналізована освіта починається зі стосунків: теоретичні та дослідницькі аспекти динаміки вчитель–учень» / Даґмара Коласа, Анна Сайдак-Бурська // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2025. - Т. 12. - № 3. - С. 23-36.
Короткий огляд (реферат): Персоналізована освіта – це категорія, ймовірно, широко відома в академічних колах, особливо в педагогічній спільноті. Однак публікацій, присвячених цій темі, які зосереджені на відображенні її витоків і конститутивних рис, було недостатньо. Тому виявилося необхідним отримати ширшу перспективу та надати більш глибокий опис персоналізованої академічної освіти. У цій статті досліджуються теоретичні основи цього підходу до освітнього процесу, спираючись на огляд відповідної наукової літератури. Також представлені результати дослідження персоналізованої академічної освіти, проведеного у 2024 році в Ягеллонському університеті в Кракові (Польща). У цій статті автори обґрунтували характеристики взаємовідносин між викладачами та студентами, що виникли у результаті емпіричного дослідження. З метою зібрання та систематизації поглядів на персоналізовану академічну освіту та її розуміння, було проведено індивідуальні глибинні інтерв’ю та фокус-групові дискусії. У дослідженні взяли участь шість членів управлінського персоналу університету, п’ятнадцять викладачів і двадцять сім студентів, і воно базувалося на методології якісного дослідження. У контексті персоналізованої академічної освіти виокремлено кілька ключових категорій, найпомітніші з яких: увага до індивідуальних потреб учнів, персоналізований характер навчання і специфічне, студентоцентричне ставлення серед викладачів. Важливість взаємодії між педагогом і студентом представлено як ключовий аспект персоналізованої академічної освіти. Нарешті, дослідження засвідчило якості, якими повинні володіти викладачі, щоб ефективно взаємодіяти зі студентами у дусі цього освітнього підходу. Згідно з результатами дослідження, якість взаємин між педагогом і здобувачем освіти відіграє вирішальну роль у створенні середовища, сприятливого для цілісного та інтеґрального розвитку студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23568
Розташовується у зібраннях:Т. 12, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
art_2_DAGMARA KOLASA, ANNA SAJDAK-BURSKA.pdf726.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.