Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоласа, Даґмара-
dc.contributor.authorСайдак-Бурська, Анна-
dc.date.accessioned2025-10-01T11:49:06Z-
dc.date.available2025-10-01T11:49:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоласа Д. «Персоналізована освіта починається зі стосунків: теоретичні та дослідницькі аспекти динаміки вчитель–учень» / Даґмара Коласа, Анна Сайдак-Бурська // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2025. - Т. 12. - № 3. - С. 23-36.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.12.3.23-36-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23568-
dc.description.abstractПерсоналізована освіта – це категорія, ймовірно, широко відома в академічних колах, особливо в педагогічній спільноті. Однак публікацій, присвячених цій темі, які зосереджені на відображенні її витоків і конститутивних рис, було недостатньо. Тому виявилося необхідним отримати ширшу перспективу та надати більш глибокий опис персоналізованої академічної освіти. У цій статті досліджуються теоретичні основи цього підходу до освітнього процесу, спираючись на огляд відповідної наукової літератури. Також представлені результати дослідження персоналізованої академічної освіти, проведеного у 2024 році в Ягеллонському університеті в Кракові (Польща). У цій статті автори обґрунтували характеристики взаємовідносин між викладачами та студентами, що виникли у результаті емпіричного дослідження. З метою зібрання та систематизації поглядів на персоналізовану академічну освіту та її розуміння, було проведено індивідуальні глибинні інтерв’ю та фокус-групові дискусії. У дослідженні взяли участь шість членів управлінського персоналу університету, п’ятнадцять викладачів і двадцять сім студентів, і воно базувалося на методології якісного дослідження. У контексті персоналізованої академічної освіти виокремлено кілька ключових категорій, найпомітніші з яких: увага до індивідуальних потреб учнів, персоналізований характер навчання і специфічне, студентоцентричне ставлення серед викладачів. Важливість взаємодії між педагогом і студентом представлено як ключовий аспект персоналізованої академічної освіти. Нарешті, дослідження засвідчило якості, якими повинні володіти викладачі, щоб ефективно взаємодіяти зі студентами у дусі цього освітнього підходу. Згідно з результатами дослідження, якість взаємин між педагогом і здобувачем освіти відіграє вирішальну роль у створенні середовища, сприятливого для цілісного та інтеґрального розвитку студентів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectперсоналізована освітаuk_UA
dc.subjectакадемічна дидактикаuk_UA
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.title«Персоналізована освіта починається зі стосунків: теоретичні та дослідницькі аспекти динаміки вчитель–учень»uk_UA
dc.title.alternativePersonalised Education Starts with Relationship: Theoretical and Research Insights into the Teacher-Student Dynamicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 12, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
art_2_DAGMARA KOLASA, ANNA SAJDAK-BURSKA.pdf726.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.