Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23568Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Коласа, Даґмара | - |
| dc.contributor.author | Сайдак-Бурська, Анна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-01T11:49:06Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-01T11:49:06Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Коласа Д. «Персоналізована освіта починається зі стосунків: теоретичні та дослідницькі аспекти динаміки вчитель–учень» / Даґмара Коласа, Анна Сайдак-Бурська // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2025. - Т. 12. - № 3. - С. 23-36. | uk_UA |
| dc.identifier.other | 10.15330/jpnu.12.3.23-36 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23568 | - |
| dc.description.abstract | Персоналізована освіта – це категорія, ймовірно, широко відома в академічних колах, особливо в педагогічній спільноті. Однак публікацій, присвячених цій темі, які зосереджені на відображенні її витоків і конститутивних рис, було недостатньо. Тому виявилося необхідним отримати ширшу перспективу та надати більш глибокий опис персоналізованої академічної освіти. У цій статті досліджуються теоретичні основи цього підходу до освітнього процесу, спираючись на огляд відповідної наукової літератури. Також представлені результати дослідження персоналізованої академічної освіти, проведеного у 2024 році в Ягеллонському університеті в Кракові (Польща). У цій статті автори обґрунтували характеристики взаємовідносин між викладачами та студентами, що виникли у результаті емпіричного дослідження. З метою зібрання та систематизації поглядів на персоналізовану академічну освіту та її розуміння, було проведено індивідуальні глибинні інтерв’ю та фокус-групові дискусії. У дослідженні взяли участь шість членів управлінського персоналу університету, п’ятнадцять викладачів і двадцять сім студентів, і воно базувалося на методології якісного дослідження. У контексті персоналізованої академічної освіти виокремлено кілька ключових категорій, найпомітніші з яких: увага до індивідуальних потреб учнів, персоналізований характер навчання і специфічне, студентоцентричне ставлення серед викладачів. Важливість взаємодії між педагогом і студентом представлено як ключовий аспект персоналізованої академічної освіти. Нарешті, дослідження засвідчило якості, якими повинні володіти викладачі, щоб ефективно взаємодіяти зі студентами у дусі цього освітнього підходу. Згідно з результатами дослідження, якість взаємин між педагогом і здобувачем освіти відіграє вирішальну роль у створенні середовища, сприятливого для цілісного та інтеґрального розвитку студентів. | uk_UA |
| dc.language.iso | en | uk_UA |
| dc.publisher | Карпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | персоналізована освіта | uk_UA |
| dc.subject | академічна дидактика | uk_UA |
| dc.subject | індивідуалізація | uk_UA |
| dc.subject | особистісно орієнтоване навчання | uk_UA |
| dc.title | «Персоналізована освіта починається зі стосунків: теоретичні та дослідницькі аспекти динаміки вчитель–учень» | uk_UA |
| dc.title.alternative | Personalised Education Starts with Relationship: Theoretical and Research Insights into the Teacher-Student Dynamic | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 12, № 3 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| art_2_DAGMARA KOLASA, ANNA SAJDAK-BURSKA.pdf | 726.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.