Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23466
Назва: Кроссенс як засіб розвитку критичного та креативного мислення на уроках хімії та біології
Автори: Бойко, І. Я.
Ключові слова: кроссенс
критичне мислення
перетин смислів
креативність
логіка
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Бойко І.Я. Кроссенс як засіб розвитку критичного та креативного мислення на уроках хімії та біології. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 59 с.
Короткий огляд (реферат): Робота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження доцільності та ефективності використання кроссенсів на уроках хімії та біології. Розкрито зміст кроссенсу. Показано, що кроссенс є ефективним засобом для розвитку критичного мислення учнівства. Наведено методи складання та читання кроссенсу. На конкретних прикладах показано способи використання кроссенсів на уроках хімії та біології. 59 с., Рис. 33, Табл. 3, Літ. 22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23466
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко_Луцась.pdf3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.