Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, І. Я.-
dc.date.accessioned2025-09-25T11:45:53Z-
dc.date.available2025-09-25T11:45:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБойко І.Я. Кроссенс як засіб розвитку критичного та креативного мислення на уроках хімії та біології. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 59 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23466-
dc.description.abstractРобота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження доцільності та ефективності використання кроссенсів на уроках хімії та біології. Розкрито зміст кроссенсу. Показано, що кроссенс є ефективним засобом для розвитку критичного мислення учнівства. Наведено методи складання та читання кроссенсу. На конкретних прикладах показано способи використання кроссенсів на уроках хімії та біології. 59 с., Рис. 33, Табл. 3, Літ. 22.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкроссенсuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectперетин смислівuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectлогікаuk_UA
dc.titleКроссенс як засіб розвитку критичного та креативного мислення на уроках хімії та біологіїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бойко_Луцась.pdf3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.