Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23466
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойко, І. Я. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-25T11:45:53Z | - |
dc.date.available | 2025-09-25T11:45:53Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Бойко І.Я. Кроссенс як засіб розвитку критичного та креативного мислення на уроках хімії та біології. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 59 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23466 | - |
dc.description.abstract | Робота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження доцільності та ефективності використання кроссенсів на уроках хімії та біології. Розкрито зміст кроссенсу. Показано, що кроссенс є ефективним засобом для розвитку критичного мислення учнівства. Наведено методи складання та читання кроссенсу. На конкретних прикладах показано способи використання кроссенсів на уроках хімії та біології. 59 с., Рис. 33, Табл. 3, Літ. 22. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | кроссенс | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | перетин смислів | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | логіка | uk_UA |
dc.title | Кроссенс як засіб розвитку критичного та креативного мислення на уроках хімії та біології | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бойко_Луцась.pdf | 3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.