Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23326
Назва: | Бої за Іловайськ влітку 2014 р. |
Автори: | Душенко, Леонід Леонідович |
Ключові слова: | окупація Криму, НЗФ, Іловайська операція, російська агресія, компетентність, інформаційна компетентність, медіаосвіта, інноваційні технології. |
Дата публікації: | чер-2025 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Душенко Л.Л. Бої за Іловайськ влітку 2014 р. Івано-Франківськ, 2025. 105 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дипломній роботі здійснено ґрунтовне та всебічне висвітлення ключових подій початкового етапу російської агресії. Простежено та досліджено події від окупації Криму, до виведення українських підрозділів з м.Іловайськ. Розглянуто передумови, хід та наслідки Іловайської операції. Визначено її стратегічне значення, а також роль регулярних російських підрозділів та НЗФ в цих подіях. Особливу увагу приділено розвитку інформаційної компетентності, тобто здатності аналізувати, перевіряти та критично оцінювати джерела інформації. Матеріал дипломної роботи є не лише історичним осмисленням подій, але й описом засобів, завдяки яким можна формувати навички інформаційної компетентності, які є необхідними для сучасних школярів. Проведене дослідження засвідчило, що ефективне формування інформаційної компетентності в учнів можливе за умови цілеспрямованого використання сучасних педагогічних технологій, зокрема проблемного навчання, проєктної діяльності, рефлексії та цифрових інструментів. Запропонована методика, реалізована на прикладі вивчення подій війни, дозволила поєднати роботу з історичними джерелами, розвиток критичного мислення та практичні навички пошуку, аналізу й представлення інформації. У ході використання запропонованих методів і засобів навчання учні продемонструють зростання рівня інформаційної компетентності, що проявиться у вміннях формулювати запити, критично оцінювати джерела, узагальнювати факти та створювати власні освітні продукти. Це свідчить про дієвість обраних методичних підходів і важливість інтеграції інформаційної компетентності в зміст історичної освіти. Робота поєднує історичний аналіз із елементами медіаосвіти та пропонує підходи до використання подій Іловайської операції у навчальному процесі для розвитку інформаційної грамотності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23326 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Душенко_Галицька-Дідух.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.