Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23326Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Душенко, Леонід Леонідович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-09-02T13:00:00Z | - |
| dc.date.available | 2025-09-02T13:00:00Z | - |
| dc.date.issued | 2025-06 | - |
| dc.identifier.citation | Душенко Л.Л. Бої за Іловайськ влітку 2014 р. Івано-Франківськ, 2025. 105 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23326 | - |
| dc.description.abstract | У дипломній роботі здійснено ґрунтовне та всебічне висвітлення ключових подій початкового етапу російської агресії. Простежено та досліджено події від окупації Криму, до виведення українських підрозділів з м.Іловайськ. Розглянуто передумови, хід та наслідки Іловайської операції. Визначено її стратегічне значення, а також роль регулярних російських підрозділів та НЗФ в цих подіях. Особливу увагу приділено розвитку інформаційної компетентності, тобто здатності аналізувати, перевіряти та критично оцінювати джерела інформації. Матеріал дипломної роботи є не лише історичним осмисленням подій, але й описом засобів, завдяки яким можна формувати навички інформаційної компетентності, які є необхідними для сучасних школярів. Проведене дослідження засвідчило, що ефективне формування інформаційної компетентності в учнів можливе за умови цілеспрямованого використання сучасних педагогічних технологій, зокрема проблемного навчання, проєктної діяльності, рефлексії та цифрових інструментів. Запропонована методика, реалізована на прикладі вивчення подій війни, дозволила поєднати роботу з історичними джерелами, розвиток критичного мислення та практичні навички пошуку, аналізу й представлення інформації. У ході використання запропонованих методів і засобів навчання учні продемонструють зростання рівня інформаційної компетентності, що проявиться у вміннях формулювати запити, критично оцінювати джерела, узагальнювати факти та створювати власні освітні продукти. Це свідчить про дієвість обраних методичних підходів і важливість інтеграції інформаційної компетентності в зміст історичної освіти. Робота поєднує історичний аналіз із елементами медіаосвіти та пропонує підходи до використання подій Іловайської операції у навчальному процесі для розвитку інформаційної грамотності. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | окупація Криму, НЗФ, Іловайська операція, російська агресія, компетентність, інформаційна компетентність, медіаосвіта, інноваційні технології. | uk_UA |
| dc.title | Бої за Іловайськ влітку 2014 р. | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Душенко_Галицька-Дідух.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.