Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23299
Назва: Роль штучного інтелекту у формуванні цифрової грамотності та забезпеченні інформаційної безпеки здобувачів освіти
Автори: Малеш, Софія Володимирівна
Ключові слова: «інформаційна безпека», «штучний інтелект», «цифровізація», «цифрова грамотність» «веб-сайт», «презентація», «чат-бот», «ChatGPT», «віртуальні екскурсії», «кіберзагроза».
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Малеш С.В. Роль штучного інтелекту у формуванні цифрової грамотності та забезпеченні інформаційної безпеки здобувачів освіти. Івано-Франківськ. 2025. 80 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі здійснено ґрунтовне висвітлення проблем важливості цифрової грамотності здобувачів освіти, також проаналізовано теоретичні основи формування цифрової компетентності та інформаційної безпеки. Досліджено досвід інших країн (на основі нормативно – правових документів, які регламентують принципи використання ШІ) щодо цифровізації освіти та впровадження штучного інтелекту в освітній процес; окреслено основні переваги та недоліки розвитку впровадження штучного інтелекту в шкільне навчання; обґрунтовано значення інтеграції ШІ в освіту. Також в роботі викладено методи використання штучного інтелекту в школі, зокрема на уроках історії. Здійснено комплексний аналіз потенціалу штучного інтелекту як інструменту підвищення цифрової грамотності та формування навичок інформаційної безпеки у здобувачів освіти, з акцентом на його застосування в гуманітарному навчальному процесі, зокрема на уроках історії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23299
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малеш_Галицька_.pdf1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.