Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23299
Назва: | Роль штучного інтелекту у формуванні цифрової грамотності та забезпеченні інформаційної безпеки здобувачів освіти |
Автори: | Малеш, Софія Володимирівна |
Ключові слова: | «інформаційна безпека», «штучний інтелект», «цифровізація», «цифрова грамотність» «веб-сайт», «презентація», «чат-бот», «ChatGPT», «віртуальні екскурсії», «кіберзагроза». |
Дата публікації: | чер-2025 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Малеш С.В. Роль штучного інтелекту у формуванні цифрової грамотності та забезпеченні інформаційної безпеки здобувачів освіти. Івано-Франківськ. 2025. 80 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дипломній роботі здійснено ґрунтовне висвітлення проблем важливості цифрової грамотності здобувачів освіти, також проаналізовано теоретичні основи формування цифрової компетентності та інформаційної безпеки. Досліджено досвід інших країн (на основі нормативно – правових документів, які регламентують принципи використання ШІ) щодо цифровізації освіти та впровадження штучного інтелекту в освітній процес; окреслено основні переваги та недоліки розвитку впровадження штучного інтелекту в шкільне навчання; обґрунтовано значення інтеграції ШІ в освіту. Також в роботі викладено методи використання штучного інтелекту в школі, зокрема на уроках історії. Здійснено комплексний аналіз потенціалу штучного інтелекту як інструменту підвищення цифрової грамотності та формування навичок інформаційної безпеки у здобувачів освіти, з акцентом на його застосування в гуманітарному навчальному процесі, зокрема на уроках історії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23299 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Малеш_Галицька_.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.