Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23296
Назва: | Моделі організації навчальної діяльності в умовах релокації закладів вищої освіти: досвід України |
Автори: | Заліщук, Ірина Василівна |
Ключові слова: | війна, повномасштабне вторгнення, вища освіта, руйнування, окупація, переміщення, дистанційне навчання, адаптація, студенти-переселенці, психологічний стан, підтримка. |
Дата публікації: | чер-2025 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Заліщук І. В. Моделі організації навчальної діяльності в умовах релокації вищих навчальних закладів: досвід України. Івано-Франківськ, 2025. 110 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дипломній роботі досліджено особливості функціонування системи вищої освіти України в умовах повномасштабної війни, проаналізовано виклики, пов’язані з переміщенням закладів вищої освіти, організацією навчального процесу в умовах воєнного стану, а також виявлено педагогічні та психологічні аспекти адаптації студентів до нових освітніх реалій. Проаналізовано вплив повномасштабної війни на заклади вищої освіти України, зокрема випадки руйнування, окупації та переміщення університетів; оцінено чинну законодавчу базу, що регламентує діяльність переміщених закладів вищої освіти та організацію освітнього процесу в умовах воєнного стану; досліджено специфіку впровадження дистанційного навчання як основної форми забезпечення неперервності освітнього процесу під час війни; визначено форми міжнародної підтримки української вищої освіти, зокрема співпрацю зі світовою академічною спільнотою; проаналізувати вплив війни на психологічний стан та навчальну мотивацію студентів, які були змушені переміститися; виявлено ключові труднощі адаптації студентів-переселенців до нових соціальних, побутових та освітніх умов. Результати дослідження можуть стати методичною базою для вчителів та адміністрацій шкіл щодо організаційних змін і роботи з переміщеними учнями, також результати можуть сприяти формуванню громадянської свідомості та стійкості в умовах кризи – цінностей, які є ключовими і для середньої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23296 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Заліщук_Галицька.pdf | 3.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.