Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23296
Назва: Моделі організації навчальної діяльності в умовах релокації закладів вищої освіти: досвід України
Автори: Заліщук, Ірина Василівна
Ключові слова: війна, повномасштабне вторгнення, вища освіта, руйнування, окупація, переміщення, дистанційне навчання, адаптація, студенти-переселенці, психологічний стан, підтримка.
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Заліщук І. В. Моделі організації навчальної діяльності в умовах релокації вищих навчальних закладів: досвід України. Івано-Франківськ, 2025. 110 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі досліджено особливості функціонування системи вищої освіти України в умовах повномасштабної війни, проаналізовано виклики, пов’язані з переміщенням закладів вищої освіти, організацією навчального процесу в умовах воєнного стану, а також виявлено педагогічні та психологічні аспекти адаптації студентів до нових освітніх реалій. Проаналізовано вплив повномасштабної війни на заклади вищої освіти України, зокрема випадки руйнування, окупації та переміщення університетів; оцінено чинну законодавчу базу, що регламентує діяльність переміщених закладів вищої освіти та організацію освітнього процесу в умовах воєнного стану; досліджено специфіку впровадження дистанційного навчання як основної форми забезпечення неперервності освітнього процесу під час війни; визначено форми міжнародної підтримки української вищої освіти, зокрема співпрацю зі світовою академічною спільнотою; проаналізувати вплив війни на психологічний стан та навчальну мотивацію студентів, які були змушені переміститися; виявлено ключові труднощі адаптації студентів-переселенців до нових соціальних, побутових та освітніх умов. Результати дослідження можуть стати методичною базою для вчителів та адміністрацій шкіл щодо організаційних змін і роботи з переміщеними учнями, також результати можуть сприяти формуванню громадянської свідомості та стійкості в умовах кризи – цінностей, які є ключовими і для середньої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23296
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заліщук_Галицька.pdf3.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.