Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23281
Title: | Медіаосвіта як основа формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти |
Other Titles: | MEDIA EDUCATION AS THE BASIS FOR THE FORMATION OF MONOLOGICAL SPEECH IN PRIMARY EDUCATION STUDENTS |
Authors: | Червінська, Інна Богданівна Вербещук, Світлана Василівна Луцан, Надія Іванівна |
Keywords: | медіаосвіта медіаграмотність монологічне мовлення медіаосвітні технології |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Червінська І. Б. Медіаосвіта як основа формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти / І. Б. Червінська, С. В. Вербещук, Н. І. Луцан // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 110-115. |
Abstract: | Автори розкривають сутність медіаосвіти як основи формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти Нової української школи. Розкривають актуальність проблеми якісної освіти школярів як однієї з найактуальніших соціальних проблем у період глобальних інновацій, що відбуваються в сферах економіки, культури, техніки. Увиразнивши напрацювання науковців щодо проблеми медійної освіти та досвід її впровадження в освітній процес, описують її роль та особливості впливу на формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. Методологічною основою дослідження слугують теоретичні положення та низка концептуальних ідей, що знайшли своє відображення у вітчизняній філософській, педагогічній та психолінгвістичній літературі з формування мовної особистості. Під час роботи над організацією наукових розвідок використовувався комплекс загальнонаукових методів. Теоретичні методи сприяли узагальненню та аналізу психолого-педагогічної літератури, що уможливило визначення ключових аспектів проблеми. Застосування емпіричних методів пов’язано із накопиченням науково-дослідницького матеріалу (опитування, опрацювання нормативно-правової бази), бесіди з педагогами щодо їхньої готовності до реалізації ідей, форм, моделей та технологій медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. У статті наголошується на важливість якісної організації освітнього процесу під час якого учні здійснюють різні види навчальної діяльності, під час яких розвивається мовлення, уміння комунікувати, вести діалог з однокласниками, вчителями, батьками й іншими знайомими й незнайомими людьми. Дослідники суголосні відносно значимості надбань сучасної медійної освіти в організації ефективної взаємодії під час організації освітнього процесу задля розвитку монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. Вказується, що проблема розвитку мовної особистості школяра під час навчання в школі є складним і багатогранним завданням, яке потребує теоретичного осмислення, пошуку нових методів і підходів, пропаганди конструктивних ідей та їх експериментальної перевірки. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23281 |
Appears in Collections: | № 30 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
30_girska-shkola-001-134-110-115.pdf | 226.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.