Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23281
Title: Медіаосвіта як основа формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти
Other Titles: MEDIA EDUCATION AS THE BASIS FOR THE FORMATION OF MONOLOGICAL SPEECH IN PRIMARY EDUCATION STUDENTS
Authors: Червінська, Інна Богданівна
Вербещук, Світлана Василівна
Луцан, Надія Іванівна
Keywords: медіаосвіта
медіаграмотність
монологічне мовлення
медіаосвітні технології
Issue Date: 2024
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Червінська І. Б. Медіаосвіта як основа формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти / І. Б. Червінська, С. В. Вербещук, Н. І. Луцан // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 110-115.
Abstract: Автори розкривають сутність медіаосвіти як основи формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти Нової української школи. Розкривають актуальність проблеми якісної освіти школярів як однієї з найактуальніших соціальних проблем у період глобальних інновацій, що відбуваються в сферах економіки, культури, техніки. Увиразнивши напрацювання науковців щодо проблеми медійної освіти та досвід її впровадження в освітній процес, описують її роль та особливості впливу на формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. Методологічною основою дослідження слугують теоретичні положення та низка концептуальних ідей, що знайшли своє відображення у вітчизняній філософській, педагогічній та психолінгвістичній літературі з формування мовної особистості. Під час роботи над організацією наукових розвідок використовувався комплекс загальнонаукових методів. Теоретичні методи сприяли узагальненню та аналізу психолого-педагогічної літератури, що уможливило визначення ключових аспектів проблеми. Застосування емпіричних методів пов’язано із накопиченням науково-дослідницького матеріалу (опитування, опрацювання нормативно-правової бази), бесіди з педагогами щодо їхньої готовності до реалізації ідей, форм, моделей та технологій медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. У статті наголошується на важливість якісної організації освітнього процесу під час якого учні здійснюють різні види навчальної діяльності, під час яких розвивається мовлення, уміння комунікувати, вести діалог з однокласниками, вчителями, батьками й іншими знайомими й незнайомими людьми. Дослідники суголосні відносно значимості надбань сучасної медійної освіти в організації ефективної взаємодії під час організації освітнього процесу задля розвитку монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. Вказується, що проблема розвитку мовної особистості школяра під час навчання в школі є складним і багатогранним завданням, яке потребує теоретичного осмислення, пошуку нових методів і підходів, пропаганди конструктивних ідей та їх експериментальної перевірки.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23281
Appears in Collections:№ 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30_girska-shkola-001-134-110-115.pdf226.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.