Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧервінська, Інна Богданівна-
dc.contributor.authorВербещук, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorЛуцан, Надія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-08-20T11:14:47Z-
dc.date.available2025-08-20T11:14:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧервінська І. Б. Медіаосвіта як основа формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти / І. Б. Червінська, С. В. Вербещук, Н. І. Луцан // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 110-115.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/msuc.2024.30.110-115-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23281-
dc.description.abstractАвтори розкривають сутність медіаосвіти як основи формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти Нової української школи. Розкривають актуальність проблеми якісної освіти школярів як однієї з найактуальніших соціальних проблем у період глобальних інновацій, що відбуваються в сферах економіки, культури, техніки. Увиразнивши напрацювання науковців щодо проблеми медійної освіти та досвід її впровадження в освітній процес, описують її роль та особливості впливу на формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. Методологічною основою дослідження слугують теоретичні положення та низка концептуальних ідей, що знайшли своє відображення у вітчизняній філософській, педагогічній та психолінгвістичній літературі з формування мовної особистості. Під час роботи над організацією наукових розвідок використовувався комплекс загальнонаукових методів. Теоретичні методи сприяли узагальненню та аналізу психолого-педагогічної літератури, що уможливило визначення ключових аспектів проблеми. Застосування емпіричних методів пов’язано із накопиченням науково-дослідницького матеріалу (опитування, опрацювання нормативно-правової бази), бесіди з педагогами щодо їхньої готовності до реалізації ідей, форм, моделей та технологій медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. У статті наголошується на важливість якісної організації освітнього процесу під час якого учні здійснюють різні види навчальної діяльності, під час яких розвивається мовлення, уміння комунікувати, вести діалог з однокласниками, вчителями, батьками й іншими знайомими й незнайомими людьми. Дослідники суголосні відносно значимості надбань сучасної медійної освіти в організації ефективної взаємодії під час організації освітнього процесу задля розвитку монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. Вказується, що проблема розвитку мовної особистості школяра під час навчання в школі є складним і багатогранним завданням, яке потребує теоретичного осмислення, пошуку нових методів і підходів, пропаганди конструктивних ідей та їх експериментальної перевірки.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectмонологічне мовленняuk_UA
dc.subjectмедіаосвітні технологіїuk_UA
dc.titleМедіаосвіта як основа формування монологічного мовлення здобувачів початкової освітиuk_UA
dc.title.alternativeMEDIA EDUCATION AS THE BASIS FOR THE FORMATION OF MONOLOGICAL SPEECH IN PRIMARY EDUCATION STUDENTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30_girska-shkola-001-134-110-115.pdf226.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.