Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23281
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Червінська, Інна Богданівна | - |
dc.contributor.author | Вербещук, Світлана Василівна | - |
dc.contributor.author | Луцан, Надія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-20T11:14:47Z | - |
dc.date.available | 2025-08-20T11:14:47Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Червінська І. Б. Медіаосвіта як основа формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти / І. Б. Червінська, С. В. Вербещук, Н. І. Луцан // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 110-115. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/msuc.2024.30.110-115 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23281 | - |
dc.description.abstract | Автори розкривають сутність медіаосвіти як основи формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти Нової української школи. Розкривають актуальність проблеми якісної освіти школярів як однієї з найактуальніших соціальних проблем у період глобальних інновацій, що відбуваються в сферах економіки, культури, техніки. Увиразнивши напрацювання науковців щодо проблеми медійної освіти та досвід її впровадження в освітній процес, описують її роль та особливості впливу на формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. Методологічною основою дослідження слугують теоретичні положення та низка концептуальних ідей, що знайшли своє відображення у вітчизняній філософській, педагогічній та психолінгвістичній літературі з формування мовної особистості. Під час роботи над організацією наукових розвідок використовувався комплекс загальнонаукових методів. Теоретичні методи сприяли узагальненню та аналізу психолого-педагогічної літератури, що уможливило визначення ключових аспектів проблеми. Застосування емпіричних методів пов’язано із накопиченням науково-дослідницького матеріалу (опитування, опрацювання нормативно-правової бази), бесіди з педагогами щодо їхньої готовності до реалізації ідей, форм, моделей та технологій медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. У статті наголошується на важливість якісної організації освітнього процесу під час якого учні здійснюють різні види навчальної діяльності, під час яких розвивається мовлення, уміння комунікувати, вести діалог з однокласниками, вчителями, батьками й іншими знайомими й незнайомими людьми. Дослідники суголосні відносно значимості надбань сучасної медійної освіти в організації ефективної взаємодії під час організації освітнього процесу задля розвитку монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. Вказується, що проблема розвитку мовної особистості школяра під час навчання в школі є складним і багатогранним завданням, яке потребує теоретичного осмислення, пошуку нових методів і підходів, пропаганди конструктивних ідей та їх експериментальної перевірки. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | монологічне мовлення | uk_UA |
dc.subject | медіаосвітні технології | uk_UA |
dc.title | Медіаосвіта як основа формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | MEDIA EDUCATION AS THE BASIS FOR THE FORMATION OF MONOLOGICAL SPEECH IN PRIMARY EDUCATION STUDENTS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 30 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30_girska-shkola-001-134-110-115.pdf | 226.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.