Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23277
Title: | Використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня у початковій школі |
Other Titles: | USING ACTIVITY-BASED APPROACH TOOLS in the work of after-school care groups IN PRIMARY SCHOOLS |
Authors: | Грошовенко, Ольга Петрівна Присяжнюк, Лариса Андріївна |
Keywords: | діяльнісний підхід інтерактивні методи проєктна діяльність ігрові технології розвиток компетентностей |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Грошовенко О. П. Використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня у початковій школі / О. П. Грошовенко, Л. А. Присяжнюк // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 90-96. |
Abstract: | У статті актуалізовано проблему використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня (ГПД) в початковій школі. Діяльнісний підхід, як один із сучасних освітніх підходів, орієнтований на активну участь учнів у процесі здобуття знань, формування навичок та розвитку компетентностей. У розрізі порушеної проблеми освновна увага зосереджується на застосуванні діяльнісного підходу, що сприяє інтеграції навчальної, виховної та розвивальної складових у роботі ГПД. Саме такий підхід дозволяє створювати усі необхідні умови для гармонійного розвитку особистості молодшого школяра. Авторами проаналізовано сучасні інструменти діяльнісного підходу, які можуть бути ефективно впроваджені у роботу ГПД, зокрема інтерактивні методи навчання, проєктна діяльність, інтегровані заняття, креативні майстер-класи та ігрові технології. Наведено конкретні приклади застосування зазначених інструментів у різних видах діяльності, таких як організація самопідготовки, реалізація творчих завдань, проведення позакласних заходів. У статті визначено основні переваги використання діяльнісного підходу, серед яких: розвиток пізнавальної активності, формування критичного мислення, підвищення мотивації до навчання, а також розвиток соціальних та емоційних компетентностей учнів. Обґрунтовано необхідність адаптації методів роботи до індивідуальних потреб та можливостей учнів, а також роль учителя-координатора в організації діяльності ГПД. Запропоновані в статті практичні рекомендації та методичні підходи можуть бути використані педагогами для підвищення ефективності роботи групи подовженого дня у початковій школі. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23277 |
Appears in Collections: | № 30 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
30_girska-shkola-001-134-90-96.pdf | 223.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.