Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23277Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Грошовенко, Ольга Петрівна | - |
| dc.contributor.author | Присяжнюк, Лариса Андріївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-08-20T08:42:14Z | - |
| dc.date.available | 2025-08-20T08:42:14Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Грошовенко О. П. Використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня у початковій школі / О. П. Грошовенко, Л. А. Присяжнюк // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 90-96. | uk_UA |
| dc.identifier.other | 10.15330/msuc.2024.30.90-96 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23277 | - |
| dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня (ГПД) в початковій школі. Діяльнісний підхід, як один із сучасних освітніх підходів, орієнтований на активну участь учнів у процесі здобуття знань, формування навичок та розвитку компетентностей. У розрізі порушеної проблеми освновна увага зосереджується на застосуванні діяльнісного підходу, що сприяє інтеграції навчальної, виховної та розвивальної складових у роботі ГПД. Саме такий підхід дозволяє створювати усі необхідні умови для гармонійного розвитку особистості молодшого школяра. Авторами проаналізовано сучасні інструменти діяльнісного підходу, які можуть бути ефективно впроваджені у роботу ГПД, зокрема інтерактивні методи навчання, проєктна діяльність, інтегровані заняття, креативні майстер-класи та ігрові технології. Наведено конкретні приклади застосування зазначених інструментів у різних видах діяльності, таких як організація самопідготовки, реалізація творчих завдань, проведення позакласних заходів. У статті визначено основні переваги використання діяльнісного підходу, серед яких: розвиток пізнавальної активності, формування критичного мислення, підвищення мотивації до навчання, а також розвиток соціальних та емоційних компетентностей учнів. Обґрунтовано необхідність адаптації методів роботи до індивідуальних потреб та можливостей учнів, а також роль учителя-координатора в організації діяльності ГПД. Запропоновані в статті практичні рекомендації та методичні підходи можуть бути використані педагогами для підвищення ефективності роботи групи подовженого дня у початковій школі. | uk_UA |
| dc.language.iso | en | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
| dc.subject | інтерактивні методи | uk_UA |
| dc.subject | проєктна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
| dc.subject | розвиток компетентностей | uk_UA |
| dc.title | Використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня у початковій школі | uk_UA |
| dc.title.alternative | USING ACTIVITY-BASED APPROACH TOOLS in the work of after-school care groups IN PRIMARY SCHOOLS | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 30 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 30_girska-shkola-001-134-90-96.pdf | 223.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.