Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрошовенко, Ольга Петрівна-
dc.contributor.authorПрисяжнюк, Лариса Андріївна-
dc.date.accessioned2025-08-20T08:42:14Z-
dc.date.available2025-08-20T08:42:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГрошовенко О. П. Використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня у початковій школі / О. П. Грошовенко, Л. А. Присяжнюк // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 90-96.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/msuc.2024.30.90-96-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23277-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня (ГПД) в початковій школі. Діяльнісний підхід, як один із сучасних освітніх підходів, орієнтований на активну участь учнів у процесі здобуття знань, формування навичок та розвитку компетентностей. У розрізі порушеної проблеми освновна увага зосереджується на застосуванні діяльнісного підходу, що сприяє інтеграції навчальної, виховної та розвивальної складових у роботі ГПД. Саме такий підхід дозволяє створювати усі необхідні умови для гармонійного розвитку особистості молодшого школяра. Авторами проаналізовано сучасні інструменти діяльнісного підходу, які можуть бути ефективно впроваджені у роботу ГПД, зокрема інтерактивні методи навчання, проєктна діяльність, інтегровані заняття, креативні майстер-класи та ігрові технології. Наведено конкретні приклади застосування зазначених інструментів у різних видах діяльності, таких як організація самопідготовки, реалізація творчих завдань, проведення позакласних заходів. У статті визначено основні переваги використання діяльнісного підходу, серед яких: розвиток пізнавальної активності, формування критичного мислення, підвищення мотивації до навчання, а також розвиток соціальних та емоційних компетентностей учнів. Обґрунтовано необхідність адаптації методів роботи до індивідуальних потреб та можливостей учнів, а також роль учителя-координатора в організації діяльності ГПД. Запропоновані в статті практичні рекомендації та методичні підходи можуть бути використані педагогами для підвищення ефективності роботи групи подовженого дня у початковій школі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectігрові технологіїuk_UA
dc.subjectрозвиток компетентностейuk_UA
dc.titleВикористання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня у початковій школіuk_UA
dc.title.alternativeUSING ACTIVITY-BASED APPROACH TOOLS in the work of after-school care groups IN PRIMARY SCHOOLSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30_girska-shkola-001-134-90-96.pdf223.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.