Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23122
Title: | Квест як засіб рефлексії під час проведення Stem-екскурсії |
Other Titles: | QUEST AS A MEANS OF REFLECTION DURING A STEM-EXCURSION |
Authors: | Гнєзділова, Вікторія Ігорівна Микитин, Тетяна Василівна Різничук, Надія Іванівна |
Keywords: | квест STEM-екскурсія рідкісні рослини педагогічні технології |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Гнєзділова В. І. Квест як засіб рефлексії під час проведення Stem-екскурсії / В. І. Гнєзділова, Т. В. Микитин, Н. І. Різничук // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 46-51. |
Abstract: | Сьогодні в освітній процес активно впроваджуються новітні педагогічні технології, серед яких особливе місце посідають особистісно-орієнтовані, інтерактивні, інформаційно-комунікативні, технології розвитку критичного мислення. Навчальні технології спрямовані на формування мобільної особистості, здатної критично осмислювати інформаційні потоки, адаптуватися в сучасному соціумі й навчатися впродовж життя. Біологія як навчальний предмет має великі потенційні можливості для реалізації різних форм організації навчання. Різноманітні інтерактивні технології навчання біології дають змогу активізувати можливості школярів та учителів, продемонструвати сфери практичного застосування засвоєних знань, умінь і навичок. Однак без володіння базовими знаннями з основних розділів біології (ботаніки, зоології, анатомії, генетики і т.д.) такі форми малоефективні. Важливе місце серед педагогічних технологій займають квести, які навчають школярів знаходити необхідну інформацію, аналiзувати її, систематизувати і розв’язувати поставленi завдання. У сучасних педагогів дуже популярними стають STEM-екскурсії, які залучають учнів до процесу формування компетентностей за допомогою дослідницької діяльності. Мета таких екскурсій – залучити учнів до активного вивчення шкільних дисциплін, надати їм можливість застосувати отримані теоретичні знання на практиці. Одним із важливих етапів підготовки та проведення STEM-екскурсії є рефлексія. Її проводять по завершенню STEM-екскурсії у різних формах: оформлення альбому, проведення вікторини, створення відеофільму, складання графіків, діаграм, доповіді, комп’ютерної презентації чи усного опитування. У статті подано методичну розробку квесту «Сторінками Червоної книги» для узагальнення та систематизації знань учнів, отриманих у ході STEM-екскурсії у Карпатський біосферний заповідник. Ключові слова: квест, STEM-екскурсія, рідкісні рослини, педагогічні технології. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23122 |
Appears in Collections: | № 30 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
30_girska-shkola-001-134-46-51.pdf | 379.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.