Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23122
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гнєзділова, Вікторія Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Микитин, Тетяна Василівна | - |
dc.contributor.author | Різничук, Надія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-09T06:34:22Z | - |
dc.date.available | 2025-06-09T06:34:22Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гнєзділова В. І. Квест як засіб рефлексії під час проведення Stem-екскурсії / В. І. Гнєзділова, Т. В. Микитин, Н. І. Різничук // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 46-51. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/msuc.2024.30.46-51 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23122 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні в освітній процес активно впроваджуються новітні педагогічні технології, серед яких особливе місце посідають особистісно-орієнтовані, інтерактивні, інформаційно-комунікативні, технології розвитку критичного мислення. Навчальні технології спрямовані на формування мобільної особистості, здатної критично осмислювати інформаційні потоки, адаптуватися в сучасному соціумі й навчатися впродовж життя. Біологія як навчальний предмет має великі потенційні можливості для реалізації різних форм організації навчання. Різноманітні інтерактивні технології навчання біології дають змогу активізувати можливості школярів та учителів, продемонструвати сфери практичного застосування засвоєних знань, умінь і навичок. Однак без володіння базовими знаннями з основних розділів біології (ботаніки, зоології, анатомії, генетики і т.д.) такі форми малоефективні. Важливе місце серед педагогічних технологій займають квести, які навчають школярів знаходити необхідну інформацію, аналiзувати її, систематизувати і розв’язувати поставленi завдання. У сучасних педагогів дуже популярними стають STEM-екскурсії, які залучають учнів до процесу формування компетентностей за допомогою дослідницької діяльності. Мета таких екскурсій – залучити учнів до активного вивчення шкільних дисциплін, надати їм можливість застосувати отримані теоретичні знання на практиці. Одним із важливих етапів підготовки та проведення STEM-екскурсії є рефлексія. Її проводять по завершенню STEM-екскурсії у різних формах: оформлення альбому, проведення вікторини, створення відеофільму, складання графіків, діаграм, доповіді, комп’ютерної презентації чи усного опитування. У статті подано методичну розробку квесту «Сторінками Червоної книги» для узагальнення та систематизації знань учнів, отриманих у ході STEM-екскурсії у Карпатський біосферний заповідник. Ключові слова: квест, STEM-екскурсія, рідкісні рослини, педагогічні технології. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | квест | uk_UA |
dc.subject | STEM-екскурсія | uk_UA |
dc.subject | рідкісні рослини | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.title | Квест як засіб рефлексії під час проведення Stem-екскурсії | uk_UA |
dc.title.alternative | QUEST AS A MEANS OF REFLECTION DURING A STEM-EXCURSION | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 30 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30_girska-shkola-001-134-46-51.pdf | 379.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.