Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23052
Назва: Освіта в Україні в умовах війни:виклики та реалії підготовки вчителів
Інші назви: EDUCATION IN UKRAINE DURING THE WAR:CHALLENGES AND REALITIES OF TEACHER TRAINING
Автори: Войтович, Анна Юріївна
Ключові слова: педагогічна освіта
підготовка учителів
цифрове середовище
дистанційна освіта
воєнний стан
Дата публікації: 2024
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Войтович А. Ю. Освіта в Україні в умовах війни:виклики та реалії підготовки вчителів // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.72-78
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено актуальність проблеми підготовки вчителів до роботи в період воєнного стану в Україні, окреслено теоретичні аспекти успішного її вирішення. Акцентовано на пріоритетності для менеджерів та всього педагогічного персоналу питань безпеки закладів освіти, їх доступності для продовження навчання у складних умовах. Обґрунтовано труднощі організації освітнього процесу у віддалених сільських територіях через активні бойові дії,евакуацію, відсутність електроенергії чи інтернету. Висвітлено ок-ремі аспекти, що пов'язані зі зміною ролі вчителя в умовах війни, котрий виконує не лише дидактичну (освітню), а й психологічну функцію, на-даючи психоемоційну підтримку учням, які постраждали від війни. З'ясовано деякі труднощі через мовні та культурні бар'єри в іносередовищі у процесі інтеґрації українських дітей за кордоном у нові освітні системи. Вказано на необхідності забезпечення умов для безперервності навчання майбутніх учителів у процесі професійної підготовки в закладі освіти, розроблення нових освітніх програм, адаптованих до кризових реалій життєдіяльності. Охарактеризовано популярні цифрові платформи та онлайн-ресурси, що активно впроваджуються для забезпечення безперервності навчання. Здійснено оцінку українських реалій і можливостей для визначення перспектив розвитку педагогічної освіти, зокрема через налагодження співпраці на державному, міжнародному та громадському рівнях для створення без-перервного доступу до якісної освіти навіть в умовах війни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23052
Розташовується у зібраннях:Т. 59, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Войтович.pdf509.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.