Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23052
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Войтович, Анна Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T07:24:48Z | - |
dc.date.available | 2025-05-28T07:24:48Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Войтович А. Ю. Освіта в Україні в умовах війни:виклики та реалії підготовки вчителів // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.72-78 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23052 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено актуальність проблеми підготовки вчителів до роботи в період воєнного стану в Україні, окреслено теоретичні аспекти успішного її вирішення. Акцентовано на пріоритетності для менеджерів та всього педагогічного персоналу питань безпеки закладів освіти, їх доступності для продовження навчання у складних умовах. Обґрунтовано труднощі організації освітнього процесу у віддалених сільських територіях через активні бойові дії,евакуацію, відсутність електроенергії чи інтернету. Висвітлено ок-ремі аспекти, що пов'язані зі зміною ролі вчителя в умовах війни, котрий виконує не лише дидактичну (освітню), а й психологічну функцію, на-даючи психоемоційну підтримку учням, які постраждали від війни. З'ясовано деякі труднощі через мовні та культурні бар'єри в іносередовищі у процесі інтеґрації українських дітей за кордоном у нові освітні системи. Вказано на необхідності забезпечення умов для безперервності навчання майбутніх учителів у процесі професійної підготовки в закладі освіти, розроблення нових освітніх програм, адаптованих до кризових реалій життєдіяльності. Охарактеризовано популярні цифрові платформи та онлайн-ресурси, що активно впроваджуються для забезпечення безперервності навчання. Здійснено оцінку українських реалій і можливостей для визначення перспектив розвитку педагогічної освіти, зокрема через налагодження співпраці на державному, міжнародному та громадському рівнях для створення без-перервного доступу до якісної освіти навіть в умовах війни. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | підготовка учителів | uk_UA |
dc.subject | цифрове середовище | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.title | Освіта в Україні в умовах війни:виклики та реалії підготовки вчителів | uk_UA |
dc.title.alternative | EDUCATION IN UKRAINE DURING THE WAR:CHALLENGES AND REALITIES OF TEACHER TRAINING | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Т. 59, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Войтович.pdf | 509.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.