Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23051
Назва: Психоголого-педагічні особливості розвитку стресостійкості у педагогів закладів дошкільної освіти
Інші назви: PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF STRESS RESISTANCE IN TEACHERS OF PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS
Автори: Бондар, Ірина Михайлівна
Малкович, Мирослава Михайлівна
Ключові слова: стресостійкість
адаптованість
ресурсність
емоційна стійкість
толерантність
професійне вигорання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Бондар І. М., Малкович М. М. Психоголого-педагічні особливості розвитку стресостійкості у педагогів закладів дошкільної освіти // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.67-71
Короткий огляд (реферат): У статті представлено науковий аналіз педагогіко-психологічних особливостей розвитку стресостійкості у педагогів закладів дошкільної освіти (ЗДО) в умовах війни. Стресостійкість визначено як ключову характеристику, необхідну для ефективної діяльності педагогів у склад-них соціально-психологічних обставинах. Ідентифіковано основні чинники, які сприяють подоланню стресу та забезпечують ефективність у професійній і особистісній сферах.Окреслено ресурси, що підтримують адаптацію педагогів до екстремальних умов, зокрема в умовах військового стану. Надано психологічні рекомендації, спрямовані на формування та розвиток стресостійкості педагогів ЗДО.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23051
Розташовується у зібраннях:Т. 59, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар.pdf271.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.