Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23051
Назва: | Психоголого-педагічні особливості розвитку стресостійкості у педагогів закладів дошкільної освіти |
Інші назви: | PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF STRESS RESISTANCE IN TEACHERS OF PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS |
Автори: | Бондар, Ірина Михайлівна Малкович, Мирослава Михайлівна |
Ключові слова: | стресостійкість адаптованість ресурсність емоційна стійкість толерантність професійне вигорання |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Бондар І. М., Малкович М. М. Психоголого-педагічні особливості розвитку стресостійкості у педагогів закладів дошкільної освіти // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.67-71 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено науковий аналіз педагогіко-психологічних особливостей розвитку стресостійкості у педагогів закладів дошкільної освіти (ЗДО) в умовах війни. Стресостійкість визначено як ключову характеристику, необхідну для ефективної діяльності педагогів у склад-них соціально-психологічних обставинах. Ідентифіковано основні чинники, які сприяють подоланню стресу та забезпечують ефективність у професійній і особистісній сферах.Окреслено ресурси, що підтримують адаптацію педагогів до екстремальних умов, зокрема в умовах військового стану. Надано психологічні рекомендації, спрямовані на формування та розвиток стресостійкості педагогів ЗДО. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23051 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 59, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондар.pdf | 271.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.