Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorМалкович, Мирослава Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-05-28T07:16:08Z-
dc.date.available2025-05-28T07:16:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБондар І. М., Малкович М. М. Психоголого-педагічні особливості розвитку стресостійкості у педагогів закладів дошкільної освіти // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.67-71uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23051-
dc.description.abstractУ статті представлено науковий аналіз педагогіко-психологічних особливостей розвитку стресостійкості у педагогів закладів дошкільної освіти (ЗДО) в умовах війни. Стресостійкість визначено як ключову характеристику, необхідну для ефективної діяльності педагогів у склад-них соціально-психологічних обставинах. Ідентифіковано основні чинники, які сприяють подоланню стресу та забезпечують ефективність у професійній і особистісній сферах.Окреслено ресурси, що підтримують адаптацію педагогів до екстремальних умов, зокрема в умовах військового стану. Надано психологічні рекомендації, спрямовані на формування та розвиток стресостійкості педагогів ЗДО.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectадаптованістьuk_UA
dc.subjectресурсністьuk_UA
dc.subjectемоційна стійкістьuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectпрофесійне вигоранняuk_UA
dc.titleПсихоголого-педагічні особливості розвитку стресостійкості у педагогів закладів дошкільної освітиuk_UA
dc.title.alternativePSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF STRESS RESISTANCE IN TEACHERS OF PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 59, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар.pdf271.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.