Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23050| Назва: | Світовий науковий та соціально-громадський фокус фізичного самовдосконалення студентської молоді як феномену й міжнаукового поняття |
| Інші назви: | GLOBAL SCIENTIFIC AND SOCIO-PUBLIC FOCUS ON THEPHYSICAL SELF-IMPROVEMENT OF YOUTH STUDENTS AS APHENOMENON AND AN INTERSCIENTIFIC CONCEPT |
| Автори: | Овчарук, Василь Володимирович Максимчук, Борис Анатолійович Рубан, Ася Костянтинівна Георгієв, Юрій Вікторович Кондратюк, Володимир |
| Ключові слова: | дефініція та екстенсіонал колективізм та індивідуалізм ентропія значень здоровий спосіб життя аспекти вдосконалення індивідуальні модуси робоче визначення |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Бібліографічний опис: | Овчарук В. В., Максимчук Б. А., Рубан А. Г., Георгієв Ю. В., Кондратюк В. Світовий науковий та соціально-громадський фокус фізичного самовдосконалення студентської молоді як феномену й міжнаукового поняття // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.62-66 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті вперше на широкому теоретичному та соціологічному матеріалі обговорюється проблема дефініції "фізичного самовдосконалення студентської молоді" на тлі того, що в освітньо-соціальних парадигмах існують невідповідності, застарілі підходи та семантична невизначеність (ентропія). Заявлена мета статті – на основі постнеколоніальних (західних) публікацій провести дефінітивний та сигніфікативний аналіз розумінь, значень,категорій та інтерпретацій фізично-го самовдосконалення студентської молоді із застосуванням також порівняльно-типологічного аналізу,критичної дискусії наявних дефініцій з висоти 2020-х років як періоду синергії та ревізії в гуманітарній науці.Основний висновок статті – це залежність ключових дефініцій соціального, персонального та освітнього феномену фізичного самовдосконалення студентської молоді від історичного та постісторичного контексту та освітніх традицій. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23050 |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 59, № 2 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Овчарук.pdf | 428.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.