Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23041| Title: | Інтертекстуальний / інтермедіальний / інфомедійний аналіз твору у шкільній практиці(на прикладі аналізу повісті Е. Хемінгуея "Старий і море") |
| Other Titles: | INTERTEXTUAL / INTERMEDIA / INFOMEDIA ANALYSIS OF THEWORK IN SCHOOL PRACTICE(ON THE EXAMPLE OF THE ANALYSIS OF E. HEMINGWAY'S STORY"THE OLD MAN AND THE SEA") |
| Authors: | Островська, Галина Олександрівна |
| Keywords: | учень-читач читання аналіз прочитаного інтертекстуальність інтермедіальність інфомедійний аналіз медіаграмотність |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Островська, Г. О. Інтертекстуальний / інтермедіальний / інфомедійний аналіз твору у шкільній практиці(на прикладі аналізу повісті Е. Хемінгуея "Старий і море") // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.27-33 |
| Abstract: | Стаття присвячена проблемі підготовки учня-читача до аналізу тексту. Сучасний технологічний інформаційний простір надав тексту нових ознак (інтертекстуальність, креалізованість, медійність тощо),тому здобувач освіти має демонструвати сприймання, аналіз, інтерпретацію та критичне оцінювання інформації в текстах різних видів (і в художніх, і медіатекстах). Шкільна про-грама з літератури націлює педагога на формування в учнів-читачів навичок роботи з творами мистецтва слова. Інші типи текстів та підходи до їх аналізу залишаються ще поза увагою.Тому, на наш погляд, важливо показати вчителю-практику на прикладі одного твору потенційні можливості різних видів аналізу тексту,відмінності у їх меті і засобах. Вперше зроблено спробу порівняння інтертекстуального, інтермедіально-го та інфомедійного підходів до аналізу одного текста. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23041 |
| Appears in Collections: | Т. 59, № 2 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Островська.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.