Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/22313| Title: | Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності |
| Authors: | Холоденко, Вікторія Олександрівна |
| Keywords: | творча активність діагностика творчої діяльності молодші школярі |
| Issue Date: | 2009 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Холоденко В. Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2009. – Вип. 15-16. – С.226-232 |
| Abstract: | У статті висвітлено результати дослідження особливостей самореалізації дітей молодшого шкільного віку в пізнавальній музично-творчій діяльності. Представлена методика діагностики дозволяє визначати рівні розвиненості творчої активності учнів початкової школи, а також сформованість на кожному рівні її компонентів (мотиваційного, афективного, поведінкового). |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/22313 |
| Appears in Collections: | № 15-16 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Вікторія Холоденко С.226-232.pdf | 396.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.