Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/22313Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Холоденко, Вікторія Олександрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-03-13T13:30:35Z | - |
| dc.date.available | 2025-03-13T13:30:35Z | - |
| dc.date.issued | 2009 | - |
| dc.identifier.citation | Холоденко В. Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2009. – Вип. 15-16. – С.226-232 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/22313 | - |
| dc.description.abstract | У статті висвітлено результати дослідження особливостей самореалізації дітей молодшого шкільного віку в пізнавальній музично-творчій діяльності. Представлена методика діагностики дозволяє визначати рівні розвиненості творчої активності учнів початкової школи, а також сформованість на кожному рівні її компонентів (мотиваційного, афективного, поведінкового). | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | творча активність | uk_UA |
| dc.subject | діагностика творчої діяльності | uk_UA |
| dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
| dc.title | Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 15-16 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Вікторія Холоденко С.226-232.pdf | 396.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.