Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/16508| Назва: | Психосоматичні аспекти біологічного дозрівання дітей молодшого шкільного віку в нормі та при аномальному розвитку |
| Автори: | Білоус, Ірина Василівна |
| Ключові слова: | біологічне дозрівання фізичний розвиток психічний розвиток діти молодшого шкільного віку неповносправні діти |
| Дата публікації: | 2011 |
| Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Бібліографічний опис: | Білоус І. Психосоматичні аспекти біологічного дозрівання дітей молодшого шкільного віку в нормі та при аномальному розвитку // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2011. – Вип. 13. – C. 147–154. |
| Короткий огляд (реферат): | Молодший шкільний вік є важливим періодом розвитку дитини, під час якого здійснюється якісний стрибок від дитини, яка недостатньо володіє своїм тілом та психікою, до досить сформованої особистості з розвинутими фізичними якостями. Однак при аномальному розвитку наявні найрізноманітніші порушення моторного, фізичного й психічного розвитку, які необхідно обов’язково враховувати при розробці програм і технологій з адаптивної фізичної культури. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/16508 |
| Розташовується у зібраннях: | № 13 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ірина Білоус С.147-154.pdf | 145.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.