Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/16508Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Білоус, Ірина Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2023-06-01T09:33:05Z | - |
| dc.date.available | 2023-06-01T09:33:05Z | - |
| dc.date.issued | 2011 | - |
| dc.identifier.citation | Білоус І. Психосоматичні аспекти біологічного дозрівання дітей молодшого шкільного віку в нормі та при аномальному розвитку // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2011. – Вип. 13. – C. 147–154. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/16508 | - |
| dc.description.abstract | Молодший шкільний вік є важливим періодом розвитку дитини, під час якого здійснюється якісний стрибок від дитини, яка недостатньо володіє своїм тілом та психікою, до досить сформованої особистості з розвинутими фізичними якостями. Однак при аномальному розвитку наявні найрізноманітніші порушення моторного, фізичного й психічного розвитку, які необхідно обов’язково враховувати при розробці програм і технологій з адаптивної фізичної культури. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | біологічне дозрівання | uk_UA |
| dc.subject | фізичний розвиток | uk_UA |
| dc.subject | психічний розвиток | uk_UA |
| dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk_UA |
| dc.subject | неповносправні діти | uk_UA |
| dc.title | Психосоматичні аспекти біологічного дозрівання дітей молодшого шкільного віку в нормі та при аномальному розвитку | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 13 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ірина Білоус С.147-154.pdf | 145.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.