Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/16508| Title: | Психосоматичні аспекти біологічного дозрівання дітей молодшого шкільного віку в нормі та при аномальному розвитку |
| Authors: | Білоус, Ірина Василівна |
| Keywords: | біологічне дозрівання фізичний розвиток психічний розвиток діти молодшого шкільного віку неповносправні діти |
| Issue Date: | 2011 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Білоус І. Психосоматичні аспекти біологічного дозрівання дітей молодшого шкільного віку в нормі та при аномальному розвитку // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2011. – Вип. 13. – C. 147–154. |
| Abstract: | Молодший шкільний вік є важливим періодом розвитку дитини, під час якого здійснюється якісний стрибок від дитини, яка недостатньо володіє своїм тілом та психікою, до досить сформованої особистості з розвинутими фізичними якостями. Однак при аномальному розвитку наявні найрізноманітніші порушення моторного, фізичного й психічного розвитку, які необхідно обов’язково враховувати при розробці програм і технологій з адаптивної фізичної культури. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/16508 |
| Appears in Collections: | № 13 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ірина Білоус С.147-154.pdf | 145.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.