Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/14434| Назва: | Етнопсихологічний та етновиховний простір в моделі сучасної гірської школи |
| Автори: | Хрущ, Олена Василівна Хрущ, Василь Дем'янович |
| Ключові слова: | гірська школа гірське середовище етнопсихологічний простір етновиховний простір |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вісник Прикарпатського університету |
| Бібліографічний опис: | Вісник Прикарпатського університету. – Педагогіка. – Випуск 31. – Івано-Франківськ, 2010. – С.181-185 |
| Серія/номер: | №;31 |
| Короткий огляд (реферат): | Моделювання навчально-виховного процесу відбувалося і сьогодні відбувається в залежності від низки важливих чинників. Серед них: потреби суспільства в освічених людях, рівень розвитку науки, освіти і культури країни, намагання вносити в зміст освіти найновіші здобутки сучасної науки і практики. Щоб модель успішно діяла і реалізовувалась на практиці необхідні висококваліфіковані кадри, що володіють інноваційними технологіями навчання і виховання, належна навчально-матеріальна база, сучасні інформаційно-комунікативні засоби тощо. Все вищезгадане вкрай необхідне, однак цього ще недостатньо, для формування бажань навчатися, для полегшення процесу засвоєння знань. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/14434 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФП) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Хрущ О.,Хрущ В.вісник у-ту2010.pdf | 388.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.