Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/14434Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Хрущ, Олена Василівна | - |
| dc.contributor.author | Хрущ, Василь Дем'янович | - |
| dc.date.accessioned | 2022-12-26T07:35:05Z | - |
| dc.date.available | 2022-12-26T07:35:05Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Вісник Прикарпатського університету. – Педагогіка. – Випуск 31. – Івано-Франківськ, 2010. – С.181-185 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/14434 | - |
| dc.description.abstract | Моделювання навчально-виховного процесу відбувалося і сьогодні відбувається в залежності від низки важливих чинників. Серед них: потреби суспільства в освічених людях, рівень розвитку науки, освіти і культури країни, намагання вносити в зміст освіти найновіші здобутки сучасної науки і практики. Щоб модель успішно діяла і реалізовувалась на практиці необхідні висококваліфіковані кадри, що володіють інноваційними технологіями навчання і виховання, належна навчально-матеріальна база, сучасні інформаційно-комунікативні засоби тощо. Все вищезгадане вкрай необхідне, однак цього ще недостатньо, для формування бажань навчатися, для полегшення процесу засвоєння знань. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Вісник Прикарпатського університету | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | №;31 | - |
| dc.subject | гірська школа | uk_UA |
| dc.subject | гірське середовище | uk_UA |
| dc.subject | етнопсихологічний простір | uk_UA |
| dc.subject | етновиховний простір | uk_UA |
| dc.title | Етнопсихологічний та етновиховний простір в моделі сучасної гірської школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ФП) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Хрущ О.,Хрущ В.вісник у-ту2010.pdf | 388.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.