Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/9461| Назва: | Функції образу уявного друга в дитячій літературі (на прикладі творчості, Астрід Ліндгрен та Міри Лобе) |
| Автори: | Мартинець, Алла Михайлівна |
| Ключові слова: | Дитяча література, самотність, уява, художній образ, образ уявного друга |
| Дата публікації: | 2013 |
| Короткий огляд (реферат): | Проблема конфліктів і непорозумінь у спілкуванні дітей і дорослих не нова. Вчені пропонують різні шляхи її вирішення. Не оминули своєю увагою цієї проблеми і письменники, що створюють художні тексти для дітей. Вони запропонували суспільству образ уявного друга, як один з принципів соціалізації дитини в суспільстві |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/9461 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФФілолог) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| бердянськ.doc | 104.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.