Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9166| Title: | . Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовки |
| Authors: | Єгорова, Інга Вячеславівна |
| Keywords: | Моніторинг, оцінювання якості освіти |
| Issue Date: | May-2020 |
| Publisher: | Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань "Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики" |
| Citation: | . Єгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовки//Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань «Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики . С.14-17. |
| Abstract: | У процесі вивчення дисципліни «Моніторинг та оцінювання якості освіти» магістри повинні знати : основні педагогічні поняття «професіоналізм», «професійна компетентність», «моніторинг», «якість освіти», «технологія», «тестові завдання»; умови та закономірності успішного функціонування моніторингу якості освіти у виховному процесі закладу освіти; принципи здійснення моніторингу; етапи здійснення моніторингу; методику організації моніторингу якості освіти. |
| Description: | Система управління навчальним закладом у сучасних умовах є складним процесом, який вимагає глибоких знань та розуміння мети та завдань діяльності навчального закладу, вивчення та аналізу вже отриманих результатів навчально-виховного процесу, планування оптимальних шляхів розвитку та підвищення ефективності роботи закладу освіти, стимулювання творчого пошуку педагогічних працівників та здійснення самооцінки роботи закладу освіти. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9166 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Єгорова І.В_Тези Івано-Франківськ.pdf | 310.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.