Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/890Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Борин, Галина Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2019-11-15T08:03:05Z | - |
| dc.date.available | 2019-11-15T08:03:05Z | - |
| dc.date.issued | 2016 | - |
| dc.identifier.citation | Борин Г. В. Обдарована дитина: психолого-педагогічний аспект підготовки майбутнього педагога / Г. В. Борин // Освітній простір України. - 2016. - № 8. - С. 46-52. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/890 | - |
| dc.description.abstract | У статті окреслено прикладний аспект міждисциплінарної інтеграції у професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з художньо обдарованими дітьми шляхом інтегрування змісту нормативних навчальних дисциплін. Основну увагу звернено на комбінуванні нових способів навчальної діяльності студентів з уже відомими шляхом перенесення знань та умінь у нову ситуацію на основі суб’єкт-суб’єктної взаємодії; окреслено психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи з обдарованими дітьми в умовах вищого навчального закладу. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка студентів | uk_UA |
| dc.subject | інтегрування змісту нормативних навчальних дисциплін | uk_UA |
| dc.subject | художньо-естетичний розвиток | uk_UA |
| dc.subject | художня обдарованість | uk_UA |
| dc.title | Обдарована дитина: психолого-педагогічний аспект підготовки майбутнього педагога | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 8 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1261-3314-1-SM.pdf | 163.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.