Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/8547| Назва: | Індивідуалізація навчання іноземних мов майбутніх інженерів: концептуальні засади |
| Інші назви: | Individualization of foreign language teaching of future engineers: conceptual principles |
| Автори: | Лавриш, Юліана Едуардівна |
| Ключові слова: | індивідуалізація цифрові технології автономне навчання іноземна мова |
| Дата публікації: | 2020 |
| Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
| Бібліографічний опис: | Лавриш Ю. Е. Індивідуалізація навчання іноземних мов майбутніх інженерів: концептуальні засади / Ю. Е. Лавриш // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 164-167. |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття висвітлює низку концептуальних ідей, що розкривають сутність педагогічних явищ, пов’язаних з індивідуалізацією навчання іноземних мов засобами цифрових освітніх технологій. Авторка визначила складові дидактичної структури індивідуалізації навчання іноземних мов, підходи для реалізації навчання автономії; визначила етапи навчання автономії та дидактичні умови для успішної реалізації індивідуалізації навчання іноземних мов. У дослідженні визначено, що саме дидактичний потенціал цифрових освітніх технологій забезпечує успішну реалізацію концепції дослідження. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/8547 |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 50, № 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 4098-Текст статті-8724-1-10-20200730.pdf | 220.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.