Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8546| Title: | Підготовка майбутніх вихователів до формування позитивних міжособистісних взаємин та навичок спілкування дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами |
| Other Titles: | Preparing of future educators to the formation of a positive interpersonal relations and skills for communication by preschoolers with special educational needs |
| Authors: | Зданевич, Лариса Володимирівна Цегельник, Тетяна |
| Keywords: | інклюзивна освіта міжособистісні взаємини навички спілкування діти з особливими освітніми потребами фахова підготовка майбутні вихователі |
| Issue Date: | 2020 |
| Publisher: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
| Citation: | Зданевич Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до формування позитивних міжособистісних взаємин та навичок спілкування дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами / Л. В. Зданевич. Т. Цегельник // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 160-163. |
| Abstract: | У статті представлено теоретичне обґрунтування проблеми підготовки майбутніх вихователів до формування позитивних міжособистісних взаємин та навичок спілкування дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Авторами представлено власне розуміння готовності до професійної діяльності в умовах інклюзії, її основні компоненти та визначено складові професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти для роботи в інклюзивній освіті. Зазначено, що завдяки цьому вибудовуються актуальні компетенції педагогічної роботи в умовах інклюзії щодо формування позитивних міжособистісних взаємин та навичок спілкування дітей з особливими освітніми потребами. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8546 |
| Appears in Collections: | Т. 50, № 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 4097-Текст статті-8720-1-10-20200730.pdf | 230.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.